viry v linuxu?

Petr Nejedlý P.Nejedly na sh.cvut.cz
Pátek Listopad 26 00:31:40 CET 1999

matus.uhlar na in.nextra.sk wrote:

> Pavel Kraus <kraus na CAA.CZ> wrote:
> -> Netusite nekdo, kde vzit informace o virech v linuxu, popr. v unixovych OS
> -> obecne? Jedna se mi hlavne o viry typu OneHalf, ktere se natahuji pri startu
> -> systemu.
>
> Linux (a vobec kazdy system typu unix) prevezme system pod kontrolu a vyradi
> tak boot virusy z cinnosti... onehalf alebo lubovolny iny...

Tak tady opatrne, OneHalf pod linuxem je doooost odporny.
On totiz to nejhorsi dela uz pri bootu, zakoduje dalsi dve
stopy od konce media... Pod dosem a pribuznymi se nic nedeje,
protoze interceptne INT 0x13 a on-line to prekodovava pri
pristupu, ale pod linuxem... a stale mi nebylo jasne, proc se mi
s kazdym rebootem zbori filesystem... grrrr

Nenik