LPRng proti HP4M

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Listopad 8 15:57:43 CET 1999

Dobrý den,

snažím se rozchodit lprng proti HP LJ4M+ a mám s tím problémy... Tisk
probíhá z Windows přes sambu. Windows-y ale vkládají do tisku jakési
řídící znaky pro tiskárnu, něco jako:
@PJL LANGUAGE = POSTSCRIPT
a podobné věci. Chápu, že to slouží pro nastavení způsobu tisku na
tiskárně, jenže pokud to pošlu na port 9100, jak je doporučeno v
dokumentaci LPRng, tak se to chová velmi podivně. Vypadá to takhle:
Pokud je tiskárna v PCL módu a jde na ní Postscript, většinou se
korektně přepne a Postscript to vytiskne. Jenže zůstane v módu
Postscriptu (asi) a pokud tam pošlu další Postscript a se stejnými
řádky, tak mi zařve něco jako "ERROR 40, UNEXPECTED EOF", či co a nic se
nevytiskne. Podobně je tomu s tiskem PCL...
Nemáte to, prosím, někdo rozběhaný?

Díky moc...
Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72