LPRng proti HP4M

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Listopad 8 16:04:03 CET 1999

On Mon, 8 Nov 1999, Jan Marek wrote:

> Dobrý den,
>
> snažím se rozchodit lprng proti HP LJ4M+ a mám s tím problémy... Tisk
> probíhá z Windows přes sambu. Windows-y ale vkládají do tisku jakési
> řídící znaky pro tiskárnu, něco jako:
> @PJL LANGUAGE = POSTSCRIPT
> a podobné věci. Chápu, že to slouží pro nastavení způsobu tisku na
> tiskárně, jenže pokud to pošlu na port 9100, jak je doporučeno v
> dokumentaci LPRng, tak se to chová velmi podivně. Vypadá to takhle:
> Pokud je tiskárna v PCL módu a jde na ní Postscript, většinou se
> korektně přepne a Postscript to vytiskne. Jenže zůstane v módu
> [...]

Podle me je potreba venovat pozornost pouzivani CTRL+D jako ukoncovaciho
znaku pro postscript, bud je tech znaku poslano malo, nebo moc.
To by ale chtelo odladit.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.