Pre Petra Novotneho

Igor Kilian igor.kilian na spp.sk
Pondělí Listopad 8 16:00:53 CET 1999

On Po, 08 nov 1999, you wrote:

> Nemyslim, ze to by mal byt dovod na chybne nastavenie. Ani moj notebook nie
> je zvonku vidiet a pritom nemam v From neexistujucu adresu.
>
> Ak sa nemylim tak polozku From vyplnuje postovy klient. V mojom pripade je
> to pine, kde mam v polozke user-domain korektnu domenu, kam mi ma posta
> prichadzat. Nepoznam sice KMail, ktory pouzivas, ale myslim, ze tam bude
> tiez nieco ako "User address:" alebo nieco podobne.

> Ale my tam nie sme. :)
>
> 				jano
Aby ste boli spokojny tak vam budem posielat maily spravne vyplnene, ale prosim
vas prestante z s touto flame-war, je to uz dost nezaujimave a trva to uz par
dni. Treba riesit hlavne problemy s linuxom a ten moj sa vyriesil hlavne pomocou
tejto velmi dobrej konferencie.

S pozdravom

Igor

Ing. Igor KILIAN