Pre Petra Novotneho

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Pondělí Listopad 8 10:46:58 CET 1999

On Fri, 5 Nov 1999, Igor Kilian wrote:

> Moja adresa je spravna a to je uvedena v poli "Reply to" ako aj v podpise. To
> ze v poli "From" je ina adresa to je uz tym ze moj Linuxovy stroj z vonku nie
> je mozne vidiet. Ale vsetko je inak OK. Takze ak mi chcete napisat nieco osobne

Nemyslim, ze to by mal byt dovod na chybne nastavenie. Ani moj notebook nie
je zvonku vidiet a pritom nemam v From neexistujucu adresu.

Ak sa nemylim tak polozku From vyplnuje postovy klient. V mojom pripade je
to pine, kde mam v polozke user-domain korektnu domenu, kam mi ma posta
prichadzat. Nepoznam sice KMail, ktory pouzivas, ale myslim, ze tam bude
tiez nieco ako "User address:" alebo nieco podobne.

> ide to. Keby ste boli v nasom intranete tak na "master.spp.sk" sa dostanete.

Ale my tam nie sme. :)

				jano

--
We've been walled-in, malled-in, insulated, air-conditioned, cine-plexed,
programmed, brainwashed, unalterably directed by materialism, consumerism,