Linux a velke disky....

Milan Kerslager kerslage na spsselib.hiedu.cz
Úterý Listopad 9 08:03:52 CET 1999

Omezeni zpusobuje zavadec systemu (jadra), coz je obvykle LILO (Linux
Loader). Pokud pouzijete jiny, ktery nebude pri bootu pristupovat k disku
pres zakladni sluzby Biosu, ktere toto omezeni zpusobuji (1024 cylindru) a
takovy zavadec napr. vyuzije 32 bitove rozhrani Biosu (ma-li ho prislusne
PC a je-li to vubec mozne) nebo bude mit v sobe vlastni metodu pristupu k
disku, pak to pujde. Tato otazka je zde evergreenem, hledejte v archivu
konference program s nazvem Grub.

V opacnem pripade Vam porad zbyva moznost vyrobit malou (cca 15MB)
partition na zacatku disku nebo zavadet Linuxove jadro napr. programem
LOADLIN.EXE (pokud prvni partition je DOS/W'9x).

--
                        Milan Kerslager