proc mi pocitac tvrdi: unknown Host error

Corp. yA (Zdenek Pizl) admin na e2_srv.pef.czu.cz
Pondělí Listopad 8 21:58:59 CET 1999

DP (Dobry podvecer:o),

 mam nasledujici problem,

  potom, co jsem prenesl PC z jedne domeny do druhe (doslova, jsem ho
vzal a zapojil jinde na univerzite opet do site), mi tvrdi, ze nezna
nektere pocitace. Tyto pocitace maji zaznamy v DNS (i reverz) a dokonce
se na ne mohu doptat napriklad
pomoci `host e2_srv.pef.czu` (coz odpovi "e2_srv.pef.czu.cz has address
193.84.35.10"). ale takovy "ping e2_srv.pef.czu.cz zahlasi chybu.

Zatim jsem to vyresil tak, ze jsem ty pocitace, ktere potrebuju pridal
do /etc/hosts (mam RH5.2)

P.S.
 samozrejme, ze jsem upravil /etc/sysconfig/network podle sveho
nejlepsiho svedomi.

Nevite nekdo, v cem je zakopan sakal ?
						diky

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...