NetWare & Linux

Štìpán Cirkl cirkl na mssch.cz
Úterý Listopad 9 08:58:24 CET 1999

> No nevim, ja bych asi volil opacny postup, z bezpecnostnich duvodu.
> Myslim, ze je lepsi, kdyz linuxovy pocitac nevidi celou sit. Zalezi na
> okolnostech.
> Dalsi karta do nw serveru a nastaveni routovani neni podle me zadny
> problem.

Pokud ale nebudu potrebovat, aby byl TCP/IP na Novellu, pak mi pride lepsi
prvni varianta. Kdyz nebudou moct na server pomoci TCP/IP a jine protokoly
do site nedostanou tak je to dle meho nazoru lepsi. Paklize bych TCP/IP pres
ten Novell routoval, tak tam mit TCP/IP musim (Nebo se pletu?). Jinak,
odposlechu se da branit tak, ze to pripojite pres switch a k Linuxu se
dostane akorat provoz urcenej pro nej a boardcast.
---
Stepan Cirkl
Spravce site, Webmaster
E-mail: cirkl na mssch.cz