Nestandardni (?) konfigurace LILO

Dzon dzon na writeme.com
Úterý Listopad 9 10:07:57 CET 1999

>          premapoval jsem jmena disku 0x80 na 0x81 (nebo

disku? toto je treba jen pro prehozeni dvou fyzickych disku, takto jsem
bootoval wokna ze supliku na hdc :)
Tohle tam urcite nedavej.

>          s hvezdickou, myslim, ze to znamena, ze disk

Hvezdicku musi mit wokna i dos.
Pro multiboot je treba 'za chodu' prepisovat typ partisny, tak aby je DOS
nevidel, proste je 'schovat'. Tohle LILO taky umi, ale z hlavy to uz
nenapisu. Praxi je tusim nastavit nejvyssi bit a u te druhe ho shodit, pak
ale samozrejme nebude videt bootovaci disk DOSu z woken a naopak.

--
                                  -Dzon
                             dzon na writeme.com