pppd a pevna linka (longer)

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Úterý Listopad 9 10:18:26 CET 1999

No, chat script budete potrebovat v pripade, ze do default rpofile v modemu
(pokud vubec modem toto podporuje) neulozite nastaveni modemu pro pevnou
linku. Tyto parametry hodne zavisi na typu modemu. V pripade, ze patricne
nastaveni naatvrdo date do modemu, tak aby byl spravne nastaven hned po
zapnuti a inicializaci, bude se to chovat ponekud "nestandardne", protoze v
okamziku, kdy nebude aktivni pppd, modem se stejne spiskne a pak vase linka
nereaguje na LCP packety, protoze jeste neni nic, co by je poslalo.
Skoro bych doporucil chat script pouzit a v okamziku spusteni pppd
inicializovat modem. Je to i lepsi na konfiguraci, protoze kdyz se init
string modemu zmeni, mate ve souboru pro chat a nemusite startovat monicom
(nebo kdovici jeste :-)

> Ad pevne pripojeni(2):
> 	- mezi mymi servery bude existovat analogova lokalni
> pevna linka. Na
> oba konce
> 	  pripojim modemy.
> 	Dotaz 2 > Jak aktivuji propojeni servru pomoci ppp1?
> Jedna strana
> preci musi
> 		    cekat na to az na druhe strane dam pppd
> connect ... ???

pppd ma volbu (tusim silent), pri ktere se pokus navazat spojeni a kdyz se
mu to nepodari, zustanem viset na lince a ceka na LCP, to je jedna strana a
na druhou stranu date pppd v bezne konfiguraci (volbu fakt z hlavy dohromady
nedam), v te pppd zkusi navazat spojeni a kdyz se mu to nepodari, chcipne.
Ja jsem to resil tim, ze kazdou minutu mam v cronu kontrolu behu pppd na
teto strane spojeni a kdyz pppd nebezi, nastartuju ho.

Zkousel jsem ho dat do init.tab s volbou respawn, ale nejak m i to nebezelo.
respawning byl rychlejsi, nez inicializace pppd a init ho odstavil na 5
minut. Hloupe, ale nenasel jsem, kde nastavit rychlost respawnu

Honza

Jan Korinek
Compaq Computer s.r.o.
Czech Republic