pppd a pevna linka (longer)

Kriz, Petr (CAP, GCF) Petr.Kriz na gecapital.com
Úterý Listopad 9 10:02:58 CET 1999

Mejme existujici sit:
                            dial-up
	server (RedHat 6.1)   -------- Internet provider
	 |  |  |  |  | (eth0)  (ppp0}
	 |  |  |  |  |
    win win win win win

	- toto funguje na komutovane lince. Pouzivam maskaradu a pppd je
nakonfigurovano
	pro demand-dial. Postup je mi zcela jasny ...  pppd connect ...
(pouziji
	chat script se spojenim na providera.) Vse funguje tak jak ma.

Jelikoz dial-up pripojeni vsak neni to prave orechove, planuji prechod na
pevnou linku.
Problemem je ze potrebuji pokryt finacni naklady.

Budouci sit (zjednodusene):

                 pevne pripojeni(2)                  pevne pripojeni(1)
  server (RedHat 6.1)--------- server (RedHat 6.1)   ---------------
Internet provider
  |   |  |  | (eth0)	(ppp1)  |  |  |  |  | (eth0)         (ppp0}
win win win win                 |  |  |  |  |
             		    win win win win win

Ad pevne pripojeni(1):
	- poskytovatel (IOL) doda pevnou linku vcetne zarizeni. Modem
pripojim na
	  seriovy port.
	Dotaz 1 > Jak v tomto pripade funguje pppd. Bude existovat vubec
nejaky chat script,
		  nebo spojeni navazi pouze pomoci pppd connect /dev/modem1?
Ad pevne pripojeni(2):
	- mezi mymi servery bude existovat analogova lokalni pevna linka. Na
oba konce
	  pripojim modemy.
	Dotaz 2 > Jak aktivuji propojeni servru pomoci ppp1? Jedna strana
preci musi
		    cekat na to az na druhe strane dam pppd connect ... ???
		    Nebo jak se to vlastne resi.
		    Veci kolem routovani a maskarady jsou mi zcela jasne.

Verim, ze mi uvedeny problem objasnite. Pevny druh pripojeni je pro malou
firmu velmi
nakladna zalezitost, proto musim predem zvazit fin. naklady a technicke
reseni.

	Dekuji

		Petr 'Crusader' Kriz