CZ klav. na konzoli - jak zaridit indikaci LEDkou

Daniel Novotny xnovotn3 na fi.muni.cz
Úterý Listopad 9 12:08:51 CET 1999

Pavel Kankovsky wrote:

> viz program setleds (nebo tak nejak)

setleds znam - tady jde o to vyvolat program setleds - nebo neco
podobneho-
_pri stisku pause ktera prepina klavesnici_ tak, abych
vedel zda je aktivni cz nebo en
(nejvic me to irituje ve VIMku ... dam esc, stisknu
dvojtecku a zjistim, ze to dvojtecka nebyla , protoze
jsem v jine klavesnici....)
proste "mym snem" je aby na kazde konzoli kde je aktivni klavesnice
v "sekundarnim" rezimu - tj. ceska pismena navrchu na cislech -
svitila LEDka ScrollLocku a pokud ne,, tak ne

Doufam, ze jsem se nyni vyjadril presneji.

Daniel Novotny