Instalace RH 5.2 na disku >8GB

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Úterý Listopad 9 13:26:07 CET 1999

Michal Rysavy wrote:

> Moje predstava je : hda1    6GB         W98
>                     hda2    4GB         Linux
>                     hda5    asi 120MB   Linux Swap
>                     hda6    zbytek      experimentalni

Nevim, cim budete bootovat. Pokud LILO, mohl by byt
problem pocet cylindru. Ja jsem tentyz problem vyresil
takto:

hda1  512MB  swap
hda2  100MB  /boot ( ja vim, ze to je zbytecne moc ... )
hda3    2GB  Windows (vic v nich nepotrebuji)
hda4  zbytek /

Samozrejme jde to rozdelit na hda5,6 ... to uz je jedno.
Dulezite (pro mne) bylo, aby cela hda2 byla pod 1024 cylindru,
u te windousi si nejsem jist, zda je nutne, aby tam cela
nebo jeji zacatek byla, nicmene me se tam vesla.

Mam tam sice RH 6.1 cz, ale v tomto ohledu je to jedno.
Na deleni jsem pouzil linuxi fdisk ze staricke jednodisketove
DLX distribuce a s tim diskem (15GB) nemel problemy.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz