nefukcny vypis pri ftp

Jaroslav Brandis comcotto na savba.sk
Úterý Listopad 9 15:51:51 CET 1999

Zdravim ...

Mam tu taky divny problem. MAm redhat6.0, wu-ftpd 2.5.0 a ked sa prihlasim z
linuxu tak mi nehodi vypis adresarov. Ked sa prihlasim cez win.x klienta tak
mi tak isto nevypise vypis adresarov ale vypise mi, ze nemoze vypisat
adresare z dovodu nedostatocnych premitions ale v tom upozorneni su tie
adresare zobrazene aj s permitions. toto ale robil iba pre realnych
uzivatelov nie pre anonymnych. skusal som dat na adresar prava 755 co by
mali byt dostatocne. ftpdemon sa spustal cez inetd. Po restarte pocitaca to
zmizlo. Neviete kde by mohol byt pes zakopany a preco to robil ?