nefukcny vypis pri ftp

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Listopad 9 17:16:45 CET 1999

On Tue, 9 Nov 1999, Jaroslav Brandis wrote:

> Mam tu taky divny problem. MAm redhat6.0, wu-ftpd 2.5.0 a ked sa prihlasim z
> linuxu tak mi nehodi vypis adresarov. Ked sa prihlasim cez win.x klienta tak
> mi tak isto nevypise vypis adresarov ale vypise mi, ze nemoze vypisat
> adresare z dovodu nedostatocnych premitions ale v tom upozorneni su tie
> adresare zobrazene aj s permitions. toto ale robil iba pre realnych
> uzivatelov nie pre anonymnych. skusal som dat na adresar prava 755 co by
> mali byt dostatocne. ftpdemon sa spustal cez inetd. Po restarte pocitaca to
> zmizlo. Neviete kde by mohol byt pes zakopany a preco to robil ?

Abych rekl pravdu, tak mi pripada, ze se vyjadrujete trochu neprehledne.
Napr. "toto ale robil iba pre ..." neni jasne, co vsechno myslite tim
"toto". Dale tim "nie pre anonymnych" nerikate, zda anonymni uzivatel
nefunguje vubec, anebo funguje v pohode ... ???

Musite nam napsat, jakou mate konfiguraci toho wu-ftpd (silen doporucuji
prejit na verzi 2.6.0), zda jste pouzil balik anonftp, nebo aspon jake
mate adresare a prava v ~ftp/* apod. Dale jak to funguje normalnim
uzivatelum a jak anonymnimu. Testujte to klasickym unixovskym prikazem ftp
(hlasky z win* klientu jsou na *nic*) a chybove hlasky opisujte doslova.

IMHO vas problem by mohl vyresit balik anonftp, nebo precteni navodu
konfigurace ftpd v knize "Linux - Internet server" (Satrapa, Randus).

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /