Utajeni IP adresy

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Úterý Listopad 9 16:10:26 CET 1999

> Co si predstavujete pod pojmy : viditelna, falesna, zamaskovat, uzivatel
se
> pripoji ...

> Frantisek Dufka

Jako spravnemu rozenemu paranoikovi mi na pevne lince
se stalo IP adresou vadi nektere drobnosti. Obcas se mi
stane, ze se nekam zaloguju, prikladne si jdu koupit knizku.
Zadam jmeno, nejake heslo ( moc jich clovek nema, kdyz
si je chce pamatovat..), adresu, a kdovi co jeste. a server mi
ohlasi" Moc ti dekujeme Vladimire, jsi pripojen z IP
adresy xxx.xxx.xx.xx". Leze mi to na nervy, a nemam zajem
aby moje IP adresa byla v kdejake databazi. Tak jsem si rikal,
ze bych jim 'zhasnul'.  Pravdepodobne bude reseni ten
anonymizer. Nema nekdo zkusenost jestli je web potom jeste
pouzitelnej, nebo uz se jen plazi?

                              Vladimir Fux
                              e-mail:  fux na infoline.cz
                              ICQ: 17177399
ERROR 009 - Mouse is hungry. Insert chesse in drive A:
and press ENTER when ready !