Utajeni IP adresy

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Úterý Listopad 9 22:45:30 CET 1999

"Vladimír Fux" wrote:
> Zadam jmeno, nejake heslo ( moc jich clovek nema, kdyz
> si je chce pamatovat..), adresu, a kdovi co jeste. a server mi
> ohlasi" Moc ti dekujeme Vladimire, jsi pripojen z IP
> adresy xxx.xxx.xx.xx". Leze mi to na nervy, a nemam zajem
> aby moje IP adresa byla v kdejake databazi. Tak jsem si rikal,
> ze bych jim 'zhasnul'.  Pravdepodobne bude reseni ten
> anonymizer. Nema nekdo zkusenost jestli je web potom jeste
> pouzitelnej, nebo uz se jen plazi?

jestli myslite anon.free.anonymizer.com, tak ten ma ve zvyku
schvalne zdrzovat. taky z html odfiltrovava cookies, javascripty apod,
coz by obednani knizky mohlo zkomplikovat. zkuste vyuzit nejakou
"normalnejsi" proxy. nedavno zde sel OT na podobne tema a pokud zkusite
prohledat archiv na vyraz "proxys4all.cgi.net", mozna najdete i adresu,
na ktere je seznam takovych proxy :). ovsem pouzivani proxy nekoho
jineho neni v souladu s nejvyssimy etickymi a moralnimi principy.

vb

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU