Auto PPP

Daniel Ciprus diamant na cspo04.sk
Středa Listopad 10 07:07:00 CET 1999

Zdravim,

/etc/mgetty+sendfax/login.config :

/AutoPPP/ -     a_ppp   /usr/sbin/pppd /dev/ttyS3

a zakomentovany riadok s :

# *      -       -       /bin/login @

To by malo pomoct.

/***************************************************\
|                    Daniel Ciprus                  |
|      SysAdmin of Solaris                          |
|          Linux and more ...                       |
|     kontakt :                                     |
|       email : diamant na vadium.sk                   |
|       tel   : 0905 562 370, 091 721 060           |

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)