Auto PPP

Vladimír Rengevič grafon na grafon.sk
Čtvrtek Listopad 11 00:42:35 CET 1999

Prijemny den,

> /etc/mgetty+sendfax/login.config :
>
> /AutoPPP/ -     a_ppp   /usr/sbin/pppd /dev/ttyS3
>
> a zakomentovany riadok s :
>
> # *      -       -       /bin/login @
>
> To by malo pomoct.

Len odhadom...
AutoPPP by sa malo spustit v pripade, ze oproti je klient, ktory
sa pokusa najprv spojit pomocou ppp a az potom autorizovat
pomocou chap/pap . Ale ak sa chce niekto pripojit ako terminal?
Ak sa skusate pripajat napr. minicomom a ocakavate spustenie
AutoPPP tak to nemoze korektne chodit. Ten riadok by mal skor
vyzerat

* -   a_ppp   /usr/sbin/pppd /dev/ttyS3
^ toto je podnet na ktory sa ma cosi udiat... Ak tam ostane /AutoPPP/ tak
to stale caka na to iste...

Neskusal som to, ale logicky to vychadza skor takto...

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
grafon na grafon.sk