Prenos dat

Stanislav Sipek almara na almara.cz
Středa Listopad 10 07:52:57 CET 1999

Preji pekny den

Prosim muzete mi nekdo poradit, jak by se dal resit nasledujici problem?
Potrebuji ze serveru posilat data na pocitac klienta aniz by si klient o ne
musel rikat. Ma predstava je, ze se u klienta spusti program, ktery navaze
spojeni se serverem (musi se k danemu serveru prihlasit - prenos musi
probihat jen na pocitace, ktere jsou korektne prihlasene), pobezi na pozadi
a bude "naslouchat", zda od daneho serveru neprijdou data. Pokud nejaka data
prijdou, tak je zpracuje a nasloucha dal. Server musi posilat data jen na
prihlasene pocitace. Na serveru bezi Linux, na klientskych pocitacich Wokna.
Potrebuji vytvorit aplikaci jak pro klientske pocitace tak pro server.
Prosim napovezte mi, jak by se to dalo resit.

S pozdravem
Stanislav Sipek
Ing. Stanislav Sipek
ALMARA s.r.o.