Prenos dat

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Listopad 10 12:06:29 CET 1999

On Wed, 10 Nov 1999, Stanislav Sipek wrote:

> Prosim muzete mi nekdo poradit, jak by se dal resit nasledujici problem?
> Potrebuji ze serveru posilat data na pocitac klienta aniz by si klient o ne
> musel rikat. Ma predstava je, ze se u klienta spusti program, ktery navaze
> spojeni se serverem (musi se k danemu serveru prihlasit - prenos musi
> probihat jen na pocitace, ktere jsou korektne prihlasene), pobezi na pozadi
> a bude "naslouchat", zda od daneho serveru neprijdou data. Pokud nejaka data
> prijdou, tak je zpracuje a nasloucha dal. Server musi posilat data jen na
> [...]

Vy proste potrebujete dva vicemene rovnocenne programy, ktere si spolu
budou povidat mezi ruznymi systemy (linux <-> windows). Doporucuji
nastudovat TCP/IP, napiste server pro Linux, ktery napriklad obsadi port
1000 a klienta (pro windoze), ktery se na nej pripoji a bude s nim
komunikovat pres TCP/IP.

http://docs.linux.cz/

klicova slova: programovani tcp/ip, sockets

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /