Lexmark 3200 Re: HP-DeskJet

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Středa Listopad 10 10:22:28 CET 1999

Dne St, 10 listopad 1999 David Sauer napsal(a):

>     Josef> Zdravim vsechny, nevi nekdo, jak donutit v Linuxu tiskarnu
>     Josef> HP-DeskJet 690C, aby tiskla v rezimu ekono-fast?

Nemate nekdo rozchozenou tiskarnu Lexmark 3200 ( barevna inkoustova)
V navodu pisou ze v DOSu umi PCL3 a mam nastavit ovladac HP DJ-500 nebo 500C.
DOS nejak nemusim.
Zkousel jsem v RH6.1 control-panel nastavit HP DJ-500 i DJ500C ale nic se
nevytisklo (tiskarna zapnuta, papir a vsechno OK, reakce veskera zadna), asi
minutu byl CPU vytizeny na 100% v systemu, proces 'cat /tmp/necodocasneho',
 v /proc/parport/0/* bylo v tu chvil u lp znak + takze to na ten port asi
slo.

Po zbeznem prohlednuti vseho v /usr/doc/ghostscript-5.10/*.txt moc moudry
nejsem.

Ta tiskarna neni moje a ten clovek z ni tiskne z windowsu, takze to moc
nevadi. Ale zda se mi docela dobra (nejsem odbornik pres tiskarny) a vcelku
levna, takze kdyby sla z linuxu ...

Je mi znam pojem winmodem (softwarovy modem s ovladacem jenom pod winXX) a
myslim ze jsou i takove tiskarny, tahle by to ale nemela byt, kdyz v navodu
pisou, ze to jde z DOSU (pomoci ovladace k HP pomoci PCL3) ne ?

Dekuji,

Frantisek Dufka