Lexmark 3200 Re: HP-DeskJet

Henryk Paluch paluch na KMLinux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 18 16:16:35 CET 1999

>Nemate nekdo rozchozenou tiskarnu Lexmark 3200 ( barevna inkoustova)
>V navodu pisou ze v DOSu umi PCL3 a mam nastavit ovladac HP DJ-500 nebo 500C.
>DOS nejak nemusim.

Dobry den!

    Lexmark 3200 NEUMI PCL. Pouze ovladac pro Window dokaze zachytit
vystup na tiskarnu v PCL a prekonvertovat ho do sekvenci pro Lexmark.
Tedy v holem DOSu na nej nemuzete tisknout PCL. Pouze v DOS okne
pod Windows...

Pokud se najde nekdo schopny disasemblovat vsechny taje Lexmarku 3200
(neco uz mi poslalo par uzivatelu), tak snad pridam podporu pro 3200
do sveho ovladace pro Lexmark 7000. Detaily viz.
http://bimbo.fjfi.cvut.cz/~paluch/l7kdriver/

--

S pozdravem
    Henryk Paluch, paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz