WWW mail pod GPL

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Listopad 10 12:47:55 CET 1999

Radek Andrs napsal:

> Petr Cech <cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz> píše v diskusním
> příspěvku:19991110121250.A14389 na atrey.karlin.mff.cuni.cz...
>
> Nemejte mi to za zle, avsak ja tam nikde nemuzu najit zadnou zminku o tom,
> ze to umi i POP3 (vsude je tam jen podpora IMAP). Mozna jsem si toho jenom
> nevsiml - navedte me kdyztak, prosim.

Hmm, mozna to nepisou, protoze podpora tohohle byla myslim dodelana az ted do
2.2.0-pre4,5 ?? Rozhodne tahle verse to zvlada. Ma obcas nejakou musku v tom,
ze nektere zpravy nejsou oznaceny pro prelozeni, ale da se to prezit.

Mozna je to jeste nekde jinde, ale na http://horde.tdyc.com/tarballs/Beta/
si stahnete -pre5 verse a zkuste to. V .deb baliku se muzete inspirovat
zpusobem instalace.

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz