WWW mail pod GPL - IMP

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Úterý Listopad 30 17:57:03 CET 1999

Nemate nekdo s horde/imp nejake zkusenosti? Nejak to nemuzu
rozchodit. Instalace se (jaksi) podarila, kdyz se tam pres prohlizec
podivam, dostanu korektni prihlasovaci obrazovku, zadam jmeno,
heslo, a tim to konci. Zadna dalsi stranka s nejakou nabidkou se mi
nevyvola.
Chyba bude asi v konfiguraci, ale ja jsem nejak nepochopil, jak
ho nasmerovat na existujici pop3 schranky, jak a kde si ma cist
uzivatelska jmena a hesla...
Je nutne ho napojovat na databazi? Na stroji mi bezi postgresql,
dival jsem se, ze jsou tam nejake scripty pro vytvoreni tabulek,
ale pri instalaci na pripojeni k databazi netrval. a zdalo se mi,
ze jsou tam jen aby si "pamatovaly" jak si ktery user co nastavil.

Druhy maly problem mam s cestinou.  mam Apache1.3.6 + mod_czech
cestina ve scriptech je psana v ISO, do MSIE dostavam hlavicky
win-1250, ale cestina do prohlizece jde v iso. Nevim, jestli mod_czech
umi korektne pracovat i s php. Kupodivu se mi nepodarilo dosahnout
korektniho zobrazeni ani zadavanim /win/, /iso/, /lat/, /kam/ do URL.
Nepomohlo ani do souboru default hlavickou pro imp vnutit, ze
charset=iso-8859-2.

Je tady nekdo, kdo by mi to po mailu pomohl rozchodit?

Diky Vladimir
fux na infoline.cz