SF16-FMI sound card + radio

Radovan Garabik garabik na atlas03.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Listopad 10 12:53:42 CET 1999

Tibor Pittich <Tibor.Pittich na phuture.sk> wrote:
 : iDna 05. Nov 1999 o 13:41, Vaclav Dusek napisal(a):
 :> Pod KDE funguje pekne KTuner (v. 0.5). Jdou ladit stanice, zvuk ne
 : skoda ze nepisete ako vas ktuner komunikuje s danym zariadenim...

 : Mam rovnaku radio kartu a zatial sa mi ju nepodarilo rozchodit..
 : Mam zapnutu podporu Video4Linux (ako modul), modul pre radio-sf16fmi..
 : ak sa pokusim "insmodnut" modul videodev je ok.. myslim ze ako API tento
 : modul byt v kerneli musi, to je zaroven odpoved pre p. Kulhana, preco mu
 : vypisuje unresolved symbols;)

 : potom sa pokusam insmodnut modul radio-sf16fmi:
 : a dmesg radostne vypise:
 : SF16FMx radio card driver at 0x20f.
 : alebo
 : SF16FMx radio card driver at 0x30f.
 : podla toho ako skusam....

to je to.. ze nech zadam uplne hocijaky port, vypise to stale.
Takze to asi nebude take jednoznacne s tym ze to naslo.

 : No, a potom si spustim ktuner v0.5, skompilovany s -DUSE_KERNEL a....
 : V nastaveniach mam nastavene "card type" na radio track (skusal som aj radio
 : track 2), pretoze zariadenie /dev/radio neexistuje.. (hmmm.. nebude problem
 : toto??)

/dev/radio1

 : Ticho:-(( nic nepocut...

ja som skusal fmtools a gradio... bezvysledne.

 : zda sa, ze evidentne aplikacia s kartou komunikuje, tunning bezi, tiez sa da
 : spravit mute, a podobne.. pri spatnom zavedeni modulov a pod. je to ine,
 : takze sa mi zda ze komunikuju...

mne sa nezda ze komunikuju... kedze to robi bez ohladu na port
| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |