S3 Trio3D

Vladimir Michl michlv na penguin.cz
Pondělí Listopad 15 08:59:06 CET 1999

On Wed, 10 Nov 1999, Radovan Garabik wrote:

> s tou kartou mam inac problemy... vsade na sieti sa pise ze xfree 3.3.5
> by ju mali podporovat, ale mne jednoducho nejde (vypne sa monitor,
> ako keby boli zle frekvencie). Ak pouzijem 3.3.4, ide bez problemov
> (v ramci moznosti). Konfiguracia je uplne ta ista, iba verzia Xservera
> novsia.

No neco podobneho mi delalo S3 Trio, kdyz jsem mel v jadre zakompilovanu
podporu APM s blank console ... (nebo tak nejak). Po te co jsem to vypl,
vse funguje. Ale nevim	jestli to bude i Vas problem, kdyz to zalezi na
verzi X serveru.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *