NIC ISA 100Mbs

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Listopad 10 13:32:56 CET 1999

> Mozna som mimo ale ked ratam , ze ISA bezi na 7Mhz (cca)
Standard 7.15, obvykle 8, pouziva se 10, 12 nekdy i 13.3 MHz. Ale to
jen tak na okraj.

> a uvazujem , ze ISA je 16 bit tak
> dostavam 7000000*2/8=1,75 Mb/s.
Pokud vyjdu z hodnoty 7 MHz a uvazoval bych idealni pripad (prenos
dat s kazdym taktem), dostanu :
7 MHz -> 7e6 taktu/s -> 14 MB/s -> 112 Mb/s.
Pokud bychom ji potyrali (13.3 MHz), dostaneme se az na hodnotu 213
Mb/s.

> Aj keby ISA bezala dvakrat tak rychlo tak to nebude tych 100 Mb/s
> Takze sa mi zda ako uplny nezmysel. Ak sa mylim napiste kde som spravil chybu.
Hlavni chyba je ale jinde. Rychlost karty znamena, ze "takhle" rychle
se budou prijimat / vysilat pakety do/z bufferu. A jestli to bude
stihat prebirat CPu je zas uz jina vec ...
Ona je ISA sbernice na tyhle veci opravdu trosku uzke misto.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s