NIC ISA 100Mbs

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Středa Listopad 10 13:33:23 CET 1999

Peter Hanusiak wrote:
> Ale? isto?
> Mozna som mimo ale ked ratam , ze ISA bezi na 7Mhz (cca) a uvazujem , ze ISA je 16 bit tak
> dostavam 7000000*2/8=1,75 Mb/s. Aj keby ISA bezala dvakrat tak rychlo tak to nebude tych 100 Mb/s
> Takze sa mi zda ako uplny nezmysel. Ak sa mylim napiste kde som spravil chybu.

Sitovka existuje, je cca 70cm nalevo v komplu a mam ji pripojenou
na 10Mb/s hub. :-))
Vypocet je spravny, protece pres ni cca 1.6MB/s.
Dedukce, ze je to nesmysl je take spravna.

Zkratka je to karta na to, aby sel pripojit koml jen s ISA sloty
na sit kde je jen 100Mb/s hub.
To jeste neznamena, ze z toho vyrazite nakej 8-9MB/s jak ze
slusne PCI karty.

		Majkl (majkl na tesnet.cz)