S3 Trio3D

Radovan Garabik garabik na atlas03.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Listopad 10 17:28:17 CET 1999

Roman Kolombo <roman na csadjbc.cz> wrote:
 :>s tou kartou mam inac problemy... vsade na sieti sa pise ze xfree 3.3.5
 :>by ju mali podporovat, ale mne jednoducho nejde (vypne sa monitor,
 :>ako keby boli zle frekvencie). Ak pouzijem 3.3.4, ide bez problemov
 :>(v ramci moznosti). Konfiguracia je uplne ta ista, iba verzia Xservera
 :>novsia.
 :>Je niekto komu ide s3 Trio 3D s xfree86 3.3.5 ?

 : Pote co jsem zadal Modeline z
 : http://www.xfree86.org/3.3.5/S3V3.html

 : uz to beha v pohode

samozrejme ze tie modelines som pouzil aj ja...
ako pisem, s 3.3.4 to beha v pohode, s 3.3.5 vypne monitor....

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |