SF16-FMI sound card + radio

Radovan Garabik garabik na atlas03.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Listopad 10 17:57:16 CET 1999

Milan Kopacka <mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz> wrote:
 : On Wed, 10 Nov 1999, Radovan Garabik wrote:

 :>  : potom sa pokusam insmodnut modul radio-sf16fmi:
 :>  : a dmesg radostne vypise:
 :>  : SF16FMx radio card driver at 0x20f.
 :>  : alebo
 :>  : SF16FMx radio card driver at 0x30f.
 :>  : podla toho ako skusam....
 :>
 :> to je to.. ze nech zadam uplne hocijaky port, vypise to stale.
 :> Takze to asi nebude take jednoznacne s tym ze to naslo.

 : Autor prvniho z ovladacich programu psal v README, ze nezna metodu, kterou
 : by zjistil, zda na dane adrese to radio je a ja si myslim, ze tenhle stav
 : bude trvat i v ovladaci v jadre, ktery z nej vychazi.

 : Driver Vam ve vypisu pouze oznami, ktery port bude pouzivat - ten musi byt
 : shodny s tim, ktery jste na karte nastavil pres isapnptools. (A IO port
 : pro radio na SF16-FMI je bud 0x284 a nebo 0x384). Pouzil jste isapnptools
 : ke zkonfigurovani karty?

tu kartu som (v podstate) dostal bez akychkolvek ovladacov a dokumentacie,
s komentarom ze "pod OS/2 to behalo".
isapnp ju vobec nenasiel
ale vyskusal som 0x284 a funguje to. Vdaka.

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |