Undelete ? HEEEELP!!

Čtvrtek Listopad 11 09:19:33 CET 1999

Vladimír Fux napsal:
> Pekne prosim
> existuje v Linuxu neco jako undelete? Smazl jsem si jeden
> textovy soubor, a moc bych ho potreboval. Nazev znam,
> prava mam. je na to neco?

Ext2fs-Undeletion.txt je mini-HOWTO. Jinak na linuxdoc.org to nekde bude.

Program mc musi byt prelozeny s podporou ext2-undeletion. Pak existuje jeste
program lde (Linux Disk Editor), kterym toto lze udelat take. Ale je doost
neintuitivni (IMHO). Ale je u nej popis jak na undelete, takze to snad pomuze.

Je trosku upstream dead, adresa (krome mirroru Debianu v sekci utils) je
http://www.geocities.com/CapeCanaveral/Lab/7731/lde.html

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz