Undelete ? HEEEELP!!

Pavel HAMPL pavel na corpus.cz
Čtvrtek Listopad 11 09:21:39 CET 1999

On Thu, 11 Nov 1999, Vladimír Fux wrote:
> Pekne prosim
> existuje v Linuxu neco jako undelete? Smazl jsem si jeden
> textovy soubor, a moc bych ho potreboval. Nazev znam,
> prava mam. je na to neco?

Pokud je to textovy soubor a pokud budete mit stesti muzete jej zkusit
najit primo na disku. Ja jsem jiz takto nekolik svych souboru zachranil.

strings < /dev/hd??  > tmp_file

Device samozrejme pouzijte ten na jehoz filesystemu jste jej mel.
Vystup si pustte asi do souboru. Potom v tomto souboru zkuste vyhledat
retezec jenz byl ve vasem souboru. Pokud jej tam najdete tak jste vyhral.
Pokud tam neni, tak tak misto na disku kde byl vas soubor je jiz
nenavratne prepsane.

--
Pavel Hampl