yamaha zvukovka

Marek Antozi pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
Čtvrtek Listopad 11 10:24:59 CET 1999

On Thu, 11 Nov 1999, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> podarilo sa niekomu pod linuxom rozchodit zvukovku
> Yamaha DS XG ( chipset OPL# - podla manualu ) ?
OPL# ? to je OPL aky chip ? to totiz nieje jedno ....
su rozdiely myslim medzi chipmi opl1 (opl2) a opl3 ...
ja mam napr OPL3 SAx ;)

> mam Mandrake 6.1 a aj pri konfiguracii cez sndconfig a aj pri rucnej stale
> zahlasi device is busy ..
to je isa pnp karta, nie ?
ak hej tak pnpdump co hovori ?

> parametre ( IRQ, DMA & spol ) davam totozne s wins, kde bezi ..
nemas pod linuxom tie irq a dma a port co davas obsadene ?
/proc/interupts
/proc/dma
/proc/ioports

cize ak je to isapnp najprv isapnp (s patricnou spravnou konfiguraciou)
a potom loadnut modul s parametrami ...
konkretne pre moju OPL3 SAx mam v /etc/conf.modules

alias sound opl3sa2
pre-install sound insmod sound dmabuf=1
alias midi opl3
options opl3 io=0x388
options opl3sa2 mss_io=0x530 irq=7 dma=0 dma2=1 mpu_io=0x388 io=0x100

... radim skontrolovat ci sa s niecim nebije pod linuxom ...

inac ... caf Kozo ;)
						PAVUK
LiNUX - Live free or die
Office:                                                       Contact:
Technical University FVU SjF                           antozim na tuke.sk
Letna 9                           pgp finger pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
041 87 Kosice Slovakia                           Tel. +421/95/602 2152