yamaha zvukovka

Zdenek Drlik zdenek.drlik na kleibl.cz
Čtvrtek Listopad 11 15:05:23 CET 1999

> podarilo sa niekomu pod linuxom rozchodit zvukovku
> Yamaha DS XG ( chipset OPL# - podla manualu ) ?

Podařilo, prodal jsem ji a koupil SoundBlaster 128 :-)
Tahle karta zatím chodí pouze s komerčníma driverama od OSS (30$ základní
ovladače + doplatek 10$ za Yamaha DS-XG). Problém je v tom, že Yamaha nechce
open source vývojářům poskytnout specifikaci této karty, proto pro ni jen tak
brzy žádnej free ovladač nebude (ALSA vývojáři ji od Yamahy nemohou již dost
dlouho získat... - viz. http://www.alsa-project.org/black.html#Yamaha PCI).

> mam Mandrake 6.1 a aj pri konfiguracii cez sndconfig a aj pri rucnej stale
> zahlasi device is busy ..

Přesně to samé mi dělal sndconfig z RH 6.0...

--
S pozdravem

Zdeněk Drlík, diplomovaný technik
Klein & Blažek s.r.o.