pomala sit (3Com problem?)

Ondrej Suchy ondrej.suchy na capa.cz
Čtvrtek Listopad 11 11:35:40 CET 1999

dobry den,

jeden z nasich klientu zacal pred nedavnem mit na svem webserveru
zvlastni potize:
ackoliv je to pomerne vykonny hardware a navstevniku neni moc - par
desitek denne, v nahodnych intervalech se mu velmi zpomali odezva site,
nekdy server prestane uplne odpovidat.

flooding to neni - v tech chvilich je bezny load, v netstatu par
spojeni, volne pameti take dost.
chybou providera to taky zda se neni - podobne chovani server vykazuje i
pri pristupu z lokalni site.

a zde je kamen urazu: server ma tri sitove karty - 3c900, 3c905b a jeden
MicroNet NE2000 kompatibilni. jelikoz jsem slysel o problemech s 3c
kartama, pro ktere snad ma byt driver verze 0.99 - ne uplne funkcni,
hledal jsem chybu tam a vymenoval jsem sitovky, ale nejsem odbornik a
tudiz jsem to s jinejma sitovkama vubec nerozchodil.

prohledaval jsem jak archiv teto konference, tak ruzne altavisty a jine
lehko prohledavatelne weby, obsahujici seznamy jinych webu, ale o
3Comkach jsem nic nenasel. proto se ptam zde jestli s nimi nemate nekdo
zkusenost?

diky,
  ondrej

--