yamaha zvukovka

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 11 11:43:55 CET 1999

| podarilo sa niekomu pod linuxom rozchodit zvukovku
| Yamaha DS XG ( chipset OPL# - podla manualu ) ?
|
| mam Mandrake 6.1 a aj pri konfiguracii cez sndconfig a aj pri rucnej
stale
| zahlasi device is busy ..
|
| parametre ( IRQ, DMA & spol ) davam totozne s wins, kde bezi ..

To by mne taky zajimalo, ta zvukovka je jinak pod woknama skvela (i bez
tech softwarovych nadstaveb). Ja bych ji totiz chtel provozovat samotnou
(tedy jen s MIDI IN/OUT a napajenim do patricnych pinu karty).

Zkuste kontaktovat support Yamahy, jestli maji drivery pod linux, cipset to
je YMF724. Reknete jim, ale ze chcete rozchodit zvukovku Waveforce 192XG,
to je ta jejich, ale 4x drazsi nez od konkurence (pritom maji naprosto
stejny design, yamaha jim dodava podklady i pro desky, takze je
zvukove/sumove rovnocenna). Ve FAQ linux nemaji.

linky:
http://www.waveforce.com/html/info_f.htm
http://www.yamahayst.com/pcaudio/ymf724f.htm

             Jaroslav Lukesh, K-net