pomala sit (3Com problem?)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 11 11:48:08 CET 1999

| prohledaval jsem jak archiv teto konference, tak ruzne altavisty a jine
| lehko prohledavatelne weby, obsahujici seznamy jinych webu, ale o
| 3Comkach jsem nic nenasel. proto se ptam zde jestli s nimi nemate nekdo
| zkusenost?

Linux dokaze (v pripade vice sitovek) je zauzlit tak, ze se musi dat do
wokenniho pocitace, tam se rozjedou, nakonfigurovat konfiguraken a dat je
zpatky do linuxu.

Stava se mi to kdyz dam 3 do jedne pecky (3c509, 3c900B a 3c905 i jejich
mix). Se dvema najednou nebo jedinou jsem nikdy problemy nemel.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC