pomala sit (3Com problem?)

Ondrej Suchy ondrej.suchy na capa.cz
Čtvrtek Listopad 11 12:02:33 CET 1999

> Linux dokaze (v pripade vice sitovek) je zauzlit tak, ze se musi dat do
> wokenniho pocitace, tam se rozjedou, nakonfigurovat konfiguraken a dat je
> zpatky do linuxu.
>
> Stava se mi to kdyz dam 3 do jedne pecky (3c509, 3c900B a 3c905 i jejich
> mix). Se dvema najednou nebo jedinou jsem nikdy problemy nemel.

No jo, ale mne ty sitovky funguji - po bootu si pres ne pingnu, stahuji
se soubory, jede to vesele a v pohode. Ale zda se ze behem nekolika
hodin se to zhorsi, trochu mi to pripomina TCP memory leak v jadre
2.2.11, akorat ze tady neni v logach vubec nic a jadro je tam 2.0.36.

ondrej

--
Ondrej Suchy
penize nepujcuji