pomala sit (3Com problem?)

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Listopad 11 12:04:20 CET 1999

Ondrej Suchy wrote:

> [...]

da sa to aj z linuxu aspon 3c5x9 a atnet alebo tak nejak/

> No jo, ale mne ty sitovky funguji - po bootu si pres ne pingnu, stahuji
> se soubory, jede to vesele a v pohode. Ale zda se ze behem nekolika
> hodin se to zhorsi, trochu mi to pripomina TCP memory leak v jadre
> 2.2.11, akorat ze tady neni v logach vubec nic a jadro je tam 2.0.36.

mne to robi jedna 3c509b a neviem preco IRQ ma vlasne a je tam este jedna ne2000
kompatibilna a pri moc velkej zatazi to zamrzne (prenos) muzim zrusit konexiu a
skusat kym to na chvylu neprestrelim.

--
Jsou dve cesty, jak pristupovat
k psani pocitacovych programu: