pppd a pevna linka (longer)

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Listopad 12 10:19:07 CET 1999

> Na RS-232 jsou kabely, ktere detekuji CD, RTS, atd.
Ale vetsinou zbytecne komplikuji zapojeni. Parametr crtscts.

> Jinak se flowcontrol dela pomoci XON/XOFF - cili softwarove.
Za cenu mirne vyssi rezie. Vetsinou je toto vyhodnejsi varianta.
Parametr xonxoff.

> 1. musite dat nodetach, aby se neodpojoval od control terminalu
Kdyz jsem si jednou s PPP hral, musel jsem tenhle parametr pouzit.
Ted uz konecne vim proc :-)

> 2. dostatecne mnozstvi lcp-??? parametru. Napr. lcp-restart,
> lcp-echo-faulure, atd.
K cemu je to dobre ? Me to chodilo i bez techto opicaren.

> 3. jeden z koncu muze byt silent, rozhodne ne oba dva.
Na pevnou linku je dopre dat obema parametr passive :
 - pri spusteni se pokusi o navazani spojeni
 - pokud je uspesny, spojeni pracuje
 - pokud neni uspesny, ceka na pozadi, az se ozve protistrana (a
neskonci sam !)

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s