pppd a pevna linka (longer)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Listopad 12 10:56:03 CET 1999

mbenes na tenez.cz (Miroslav BENES) writes:

> Ale vetsinou zbytecne komplikuji zapojeni. Parametr crtscts.

> Za cenu mirne vyssi rezie. Vetsinou je toto vyhodnejsi varianta.
> Parametr xonxoff.

IMHO je hardwarove rizeni podstatne lepsi. Nemusite si hrat s
escapovanim Ctrl-Q, Ctrl-S.

> Kdyz jsem si jednou s PPP hral, musel jsem tenhle parametr pouzit.
> Ted uz konecne vim proc :-)

> K cemu je to dobre ? Me to chodilo i bez techto opicaren.

Muze byt problem v tom, ze vzda pokusy prilis rychle (je to
nepravdepodobne). A init se z toho nevzpamatuje a uspi ho.

Nebo si jeden mysli, ze druha strana porad zije, ale druha strana se
prestartovala a ta prvni strana s nim pak nebude chtit vyjednat LCP.

> Na pevnou linku je dopre dat obema parametr passive :
>  - pri spusteni se pokusi o navazani spojeni
>  - pokud je uspesny, spojeni pracuje
>  - pokud neni uspesny, ceka na pozadi, az se ozve protistrana (a
> neskonci sam !)

A v nekterych pripadech dopadnou tak, ze oba poslouchaji (to je takovy
patologicky pripad, ale muze se vyskytnout).

Brno, Czech Republic