novy kernel a modules

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pátek Listopad 12 11:39:44 CET 1999

On Fri, Nov 12, 1999 at 10:37:44AM +0100, Michal Hajek wrote:
> Ahoj,
>
> na pokraji smrti hladem, na pokraji smrti mrazem, na pokraji
> smrti vysilenim jsem zkompiloval jadro 2.2.cosi, udelal
> make bzImage, make modules i make modules_install.
> Ten kernel nabootuje, ale na konzole jsou hlaseni (insmode ?),
> ze nenasel moduly sound-slot-0 a soundlow (tohle jmeno bez
> zaruky).

  Ahoj milovniku Cimrmana,

    myslim, zes' tam predtim mel jadro 2.0.xx, ktere ma moduly
  soundcore + soundlow (popr. sound pro blastra). Nove jadro ma
  soundcore + sound (popr. sb pro blastra). Staci, kdyz nekde
  v /etc prepises nazev modulu ze soundlow na sound (zalezi
  na distribuci, zkus modules, conf.modules)

      Budoucnost patri aluminiu !

    Ferda Prantl
--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."