novy kernel a modules

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Pondělí Listopad 15 07:52:49 CET 1999

Ferdinand Prantl wrote:
<kous>
>     myslim, zes' tam predtim mel jadro 2.0.xx, ktere ma moduly
>   soundcore + soundlow (popr. sound pro blastra). Nove jadro ma
>   soundcore + sound (popr. sb pro blastra). Staci, kdyz nekde
>   v /etc prepises nazev modulu ze soundlow na sound (zalezi
>   na distribuci, zkus modules, conf.modules)
>
>     Ferda Prantl

Jo, mel jsem tam to jadro. Tohle je pravdepodobna varianta,
zkusim se tam podivat.
Nekdo jiny se ptal, jestli jsem delal make install. No, nejsem
si tim jisty, jestli jsem to delal pri tehle kompilaci (kompiloval
jsem nekolikrat, ale v tech prvnich kernelech zase nefungovaly
ani jine veci, sem holt nezkusenej). Jelikoz si stejne kopiruju
bzImage nekam jinam sam, konfiguruju lilo sam a Linux spoustim
z boot nabidky NT, je mozne, ze jsem make install neudelal
(zapomel).. To taky zkusim (nejdriv).

Reknu, jak to dopadlo, zatim diky.

Michal

PS: mam debiana, slink
Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz