DHCPD - unknown hw address

Jan Liska lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Listopad 12 16:06:38 CET 1999

Preji pekny den,

prave jsem narazil s DHCPD. Pri startu (dhcpd eth0)  zrejme kontroluje i
interfacy, ktere by nemel, a skonci s hlasenim:
ppp-1: unknown hardware address type 513
a exituje.

Ani mu to moc nevycitam, jedna se o (ppp-1) async linku s hdlc protokolem,
ale umirat by kvuli tomu tedy nemusel. Nema s podobnym problemem nekdo
zkusenost - napr. jestli ma cenu kompilovat novejsi verzi (ja mam dhcpd v2
beta 1 patchlevel 6, dodavanou s 5.2).

Diky za pripadne odpovedi,

Lisak

--
Jan Liska * E-mail: lisak na infonet.cz * WWW: lisak.infonet.cz
PGP key: finger lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz