DHCPD - unknown hw address

Vaclavik Jan vaclavj na dcse.fee.vutbr.cz
Sobota Listopad 13 10:04:18 CET 1999

On Fri, 12 Nov 1999, Jan Liska wrote:

> Preji pekny den,
>
> prave jsem narazil s DHCPD. Pri startu (dhcpd eth0)  zrejme kontroluje i
> interfacy, ktere by nemel, a skonci s hlasenim:
> ppp-1: unknown hardware address type 513
> a exituje.
>
> Ani mu to moc nevycitam, jedna se o (ppp-1) async linku s hdlc protokolem,
> ale umirat by kvuli tomu tedy nemusel. Nema s podobnym problemem nekdo
> zkusenost - napr. jestli ma cenu kompilovat novejsi verzi (ja mam dhcpd v2
> beta 1 patchlevel 6, dodavanou s 5.2).
>
> Diky za pripadne odpovedi,

	U DHCP demona se na jeho prikazove radce daji zadat interfacy, o
ktere se ma zajimat - viz manova stranka. Uprava se asi musi udelat do
dhcpd v /etc/rc.d/init.d/(RH).

S pozdravem Ing. Jan Vaclavik, PGS na FEI VUT Brno

Skola: e-mail -> vaclavj na dcse.fee.vutbr.cz
       WWW    -> zatim nejsou nove stranky
Linux: e-mail -> bigjohny na penguin.cz
       WWW    -> http://www.penguin.cz/~bigjohny/

Enjoy your Linux box