Jaky POP3 server

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Listopad 12 20:15:09 CET 1999

Zdravim,

uz delsi dobu se trapim s vyberem POP3 serveru, ale na kazdem jsem narazil
na neco, co mi hodne vadi. Zkousel jsem (ruzne dlouhodobe):

a) ipop3d - nekteri klienti si stezuji na jeho pomalost, neprilis idealni
je i jeho nakladani s velkymi mailboxy

b) gnu-pop3d - maly, rychly, hezky, ale prilis casto se stava, ze po nem
zustane viset zamek (v obou rezimech, standalone i inetd). Mozna je to
chybou v klientech, ale to bohuzel v teto chvili neni rozhodujici

c) qpopper - zajimavy, ale problematicky je jeho pristup k praci s
mailboxem. To, ze jej nejdrive zkopiruje, znamena, ze bud musi existovat
oddil bez diskovych kvot a nebo se kvoty vubec nemohou pouzivat. Ani jedno
v mem pripade neni realne

d) popa3d - testoval jsem ho kratce, ale jednak mi nefunguje v rezimu
inetd (coz by tak moc nevadilo), a jednak se chova v nekterych pripadech
ponekud prekvapive (test s fetchmailem: stahuje se i jiz prectena posta,
ackoliv to neni pozadovano)

Dale me napada uz jenom cucipop, ktery je ale komercni - do toho se mi moc
nechce.

Takze se ptam: ma nekdo jeste jiny navrh, pripadne nejake prakticke
poznatky k vyse uvadenym problemum?

--
S pozdravem