Jaky POP3 server

Martin Lipinsky mlc na czech.net
Sobota Listopad 13 08:47:24 CET 1999

On Fri, 12 Nov 1999, Michal Krause wrote:

DD.

Prave ten cucipop pouzivam uz par let k plne spokojenosti i na dost
zatizenych serverech. Nenasel jsem na nem zatim vadu ktera by me nutila
hledat neco jineho.

S pozdravem

> uz delsi dobu se trapim s vyberem POP3 serveru, ale na kazdem jsem narazil
> na neco, co mi hodne vadi. Zkousel jsem (ruzne dlouhodobe):

> Dale me napada uz jenom cucipop, ktery je ale komercni - do toho se mi moc
> nechce.

Martin Lipinsky'                                       Luko CZECH-NET
email: ml na czech.net                                    Argentinska 38
pgp: http://ml.czech.net/ml.asc                        170 00 Praha 7
tel.: + 420 2 20385500                                 Czech Republic