Často kladené dotazy

Jiri Kulhan jiri.kulhan na creatix.cz
Neděle Listopad 14 17:58:36 CET 1999

Pavel Kankovsky wrote:

> Dobry napad, jenom to nekdo musi udelat. :)
>
> Napada mne jeden postup: jako zaklad bychom vzali archiv konference, ktery
> bychom rozdelili na casti (napr. po nekolika mesicich) a kazdou cast by
> prosel jeden dobrovolnik (no dobre, hlasim se, abyste me nepomluvili) a
> vytridil kandidaty na otazky (podle toho, ze se tam vickrat opakuji a taky
> trochu podle zdraveho rozumu) a jejich odpovedi. Pak se vytridene casti

To by slo, muzete me zapocitat taky...

> daji dohromady, zkontroluji a vysledny dokument se automaticky posle
> kazdemu, kdo se pokusi do konference poslat nejaky dotaz. :)

:-))

Taky by se dal nekde strcit nejaky FAQ creator (neco jako FAQ-O-MATIC
nebo neco jineho) a pokud nekdo bude odpovidat na otazku, o niz je
presvedcen, ze do FAQ patri, muze poslat CC odpovedi na adresu onoho
pochystatoru... tim by se FAQ daly udrzovat ve velmi aktualni podobe..

Jiri Kulhan