Re: Často kladené dotazy

Peposh Peposh na podvodnik.cz
Pondělí Listopad 15 10:33:00 CET 1999

 > Taky by se dal nekde strcit nejaky FAQ creator (neco jako FAQ-O-MATIC
> nebo neco jineho) a pokud nekdo bude odpovidat na otazku, o niz je
> presvedcen, ze do FAQ patri, muze poslat CC odpovedi na adresu onoho
> pochystatoru... tim by se FAQ daly udrzovat ve velmi aktualni podobe..
>
> Jiri Kulhan

Aj ked som v tejto konferencii len malo, povacsinou si zalohujem len
prispevky so subj. solved. Preto by som navrhol, aby patrilo k dobrym mravom
tejto konferencie, ze ak niekto vyriesi problem pomocou konferencie, nech
sam urobi vytah z odpovedi a pripoji hotove riesenie. FAQ admin, by uz potom
len zakategorizoval prispevok do FAQ.
Mozno by bolo fajn, aby ucastnici automaticky dostavali z konferencie update
FAQ, povedzme 1/4 roka, co by trochu eliminovalo lenivost a nemoznost
niekoho browsovat po webe a nieco stahovat, pripadne sa prehrnat archivom.

S pozdravom

Peter Figuli